Pakistan Başbakanı, ABD-İran görüşmelerinde nükleer program ve yaptırımların gündemde olduğunu söyledi
Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, ABD ile İran arasındaki teknik görüşmelerde İran'ın nükleer programı, balistik füze kapasitesi, yaptırımların kaldırılması ve dondurulmuş varlıkların serbest bırakılması gibi konuların ele alınacağını söyledi.
Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, ABD ile İran arasındaki teknik görüşmelerde İran'ın nükleer programı, balistik füze kapasitesi, yaptırımların kaldırılması ve dondurulmuş varlıkların serbest bırakılması gibi konuların ele alınacağını söyledi.
Benzer Haberler
Tümünü Gör →Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile ABD-İran müzakereleri hakkında telefonda görüştüğünü bildirdi.
Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, gelecek hafta İran'ı ziyaret edeceğini ve ABD ile İsrail'in 28 Şubat'taki saldırılarında hayatını kaybeden İran'ın eski lideri Ali Hamaney'in cenaze törenine katılacağını duyurdu.
ABD ile İran arasındaki müzakerelere arabuluculuk eden Pakistan'ın İçişleri Bakanı Muhsin Nakvi’nin Tahran’a gittiği bildirildi.
Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, ABD ve İran'ın "İslamabad Mutabakat Anlaşması"nı elektronik olarak imzaladığını açıkladı.
İran devlet televizyonu, ülkenin güneyindeki Sirik kentinde bulunan iskelenin "düşman saldırısında hedef alındığını" duyurdu.
İslamabad Mutabakatı nihai anlaşmaya giden yolda bir ön anlaşma, KOEP ise nihai bir anlaşmadır. Bu iki belgenin en temel ortak noktası her ikisinin de sorunları diplomatik yolla çözme arayışının ürünü olmasıdır.
